Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020

1ος ΑΓΩΝΑ ΠΑΝ.ΠΡΩΤΑΘΛ.MX 2020 - ΣΕΡΡΕΣ

Με 102 συμμετοχές άνοιξε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross 2020, με πολύ θέαμα και δυνατές εμφανίσεις. Ο  1ος αγώνας πραγματοποιήθηκε στις Σέρρες την 15-16 Φεβρουαρίου και εκεί βρέθηκε και η ομάδα της Λέσχης Ίκαρος Ρόδου, κάνοντας αισθητή δυναμική παρουσία εντός και εκτός πίστας. Στον αγώνα συμμετείχαν οι αθλητές της λέσχης Ίκαρος από την Ρόδο, Νίκος Λυρίου #161 και Φράνκι Ζούνης #37.
Εκτός της πίστας , μέσα από το κοινό των θεατών, ο Αναστάσιος Γαλατάς, πρόεδρος της ΛΕ.ΜΟΤ.ΙΚΑΡΟΣ ΡΟΔΟΥ, πήρε στα χέρια του το μικρόφωνο και έκανε ζωντανή αναμετάδοση του αγώνα εκπλήσσοντας το κοινό και τους αθλητές.
Εντός της πίστας, οι δύο αθλητές μας, δούλεψαν με αρκετές προπονήσεις όλο το προηγούμενο διάστημα και αυτό ήταν προφανές στην παρουσία που είχαν μέσα στο τερρέν και στα αποτελέσματα του πίνακα.

Ο Φράνκι Ζούνης #37 ήταν ο Πρωταγωνιστής στον 1ο αγώνα στις Σέρρες. Οι συνεχείς προπονήσεις και η αποκόμιση των εμπειριών από τους προηγούμενους αγώνες που κρατούσε μια πιο συντηρητική οδήγηση, του έδωσαν την κατάλληλη προετοιμασία και τα εφόδια για να τολμήσει ένα δυναμικό ξεκίνημα μέσα στο 2020 και το προβάδισμα για να πάρει επάξια την 1η θέση και την καρό σημαία, στην κατηγορία MX2.

Φράνκι: «Μετά τον πρώτο αγώνα του πανελληνίου πρωταθλήματος στις Σέρρες, κατάφερα να πάρω την πρώτη μου νίκη σε αγώνα παίρνοντας δύο πολύ καλές εκκινήσεις και κρατώντας έναν σταθερό ρυθμό με αποτέλεσμα να πάρω δύο καρό σημαίες στα αντίστοιχα σκέλη. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πατέρα μου που είναι πάντα δίπλα μου και τους χορηγούς μου! KTM Racing Design, VGR Team Georgakopoulos, Ατσικνούδας Ελαστικά, Bel-Ray GR, BLB Unisex Barber Lab»
«Πραγματοποίησα το ιδανικό ξεκίνημα. Ήμουν πρώτος στον προκριματικό και έκανα εξαιρετικές εκκινήσεις και στα δύο σκέλη. Με σύμμαχο την ομάδα μου και την KTM 250 SX-F κατέκτησα δύο πρώτες θέσεις. Είμαστε στραμμένοι πλέον στον επόμενο αγώνα στα Τρίκαλα όπου θα προσπαθήσω να μείνω στην κορυφή»
«Στην επιστροφή μου στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα MX τερμάτισα και στα δύο σκέλη δεύτερος και στην ίδια θέση της γενικής. Είμαι σίγουρος πως στους επόμενους αγώνες θα πάω πολύ καλύτερα, αφού η μοτοσυκλέτα μου, KTM 450 SX-F, έχει απεριόριστες δυνατότητες. Τα λέμε Τρίκαλα σε 3 εβδομάδες. Ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους που με στηρίζουν.»


Ο Νίκος Λυρίου #161, επέλεξε να κάνει το ξεκίνημά του πρώτου αγώνα 2020, με μια νέα μοτοσικλέτα 300 κυβικών, τεστάροντας τις δυνατότητές του και έκανε μια πολύ καλή εμφάνιση κερδίζοντας την 4η θέση στην μεγάλη κατηγορία MX1.

Νίκος: «Πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας του Π.Π Μοtocross στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών όπου με τερματισμούς 4-4, τερμάτισα 4ος overall. Ήταν ένα μεγάλο τεστ για εμένα και την ομάδα μου, καθώς επιλέξαμε να αγωνιστούμε με την ολοκαίνουργια μοτοσικλέτα 300 κυβικών της @tmracingofficialpage και φύγαμε απ τον αγώνα ικανοποιημένοι πραγματοποιώντας ένα δυνατό 2ο σκέλος. Σίγουρα έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας και πράγματα να βελτιώσουμε καθώς είδαμε τι χρειαζόμαστε, αλλά η σκληρή δουλειά συνεχίζεται. Ραντεβού στα Τρίκαλα στίς 7-8 Μαρτίου (Ας ευχηθούμε όλοι για τον συναθλητή μας Θ. Άρβαλη #933 που είχε μια άσχημη πτώση στον αγώνα κατάταξης να αναρρώσει γρήγορα)
Ευχαριστώ πολύ τους χορηγούς μου και όλα τα άτομα που στέκονται δίπλα μου.. #thefamily_motorsport, #lirioumotoshop_rodos, #christinacleaning, #slutboardshop_crew, #barberrules, #kousathanas_photography, #herbalife24, #fitnessweek, #life4fit, #vgrteam, #dbarous, #gtmoto, #bigballsmx»

Περισσότερες φωτογραφίες (#motomag):



























Από την ΛΕ.ΜΟΤ.ΙΚΑΡΟΣ ΡΟΔΟΥ, συγχαίρουμε τον αθλητή μας Φράνκι Ζούνη για την απόδοσή του και την άξια νίκη του και του ευχόμαστε καλή συνέχεια με πολλές νίκες στον υπόλοιπο αγώνα του Πρωταθλήματος.

Καλή συνέχεια σε όλους τους αθλητές που αγωνίζονται!
Καλή ανάρρωση στον αθλητή που τραυματίστηκε στον αγώνα των Σερρών.

Ακολουθούν πίνακες με τα αποτελέσματα.









Για την ΛΕ.ΜΟΤ.ΙΚΑΡΟΣ ΡΟΔΟΥ,
Μοσχούλα Χασίλα

Μέγας Χορηγός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου