Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ

Επειδή υπάρχει ένα μκιρό θέμα σχετικά με την δήλωση των Υποστηρικτών, κατά την δήλωση τον οδηγών σε κάποιο σγώνα, παραθέτουμε το mail το οποίο στάλθηκε στην Ομοσπονδία καθώς και η απάντησή του

Η Ερώτηση του ΙΚΑΡΟΥ

Καλημέρα σας
Θα να ήθελα να γνωρίζω σας παρακαλώ σχετικά με τους χορηγούς των αθλητών όταν τους δηλώνουμε συμμετοχή σε κάποιο αγώνα.
Υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των χαρακτήρων που χρησιμοποιούμε ή στον αριθμό των γραμμών;

Για παράδειγμα, πριν από λίγα λεπτά πέρασα τον αθλητή μας ΣΕΪΤΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ταχύτητας κατηγορία ΟΡΕΝ και ενώ οι χορηγοί που εισήγαγα ήταν οι:
MOTOTECH ΦΑΣΟΥΛΑΡΗΣ
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΣΑΠΗΣ
ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΙΛΑΤΟΣ
ΚΩΜΜΩΤΗΡΙΟ ΠΙΕΡΙΝΑ
γιατί η εμφανίζονται μόνο οι πρώτες δυόμιση γραμμές;

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας

Κώστας Γιώργος
Γραμματέας ΛΕ.ΜΟΤ. ΙΚΑΡΟΣ


Η απάντηση της Ομοσπονδίας

Καλημέρα,

Είναι ένα πολυσυζητημένο ζήτημα. Βεβαίως και υπάρχει όριο το οποίο σχετίζεται με την λογική και την πραγματικότητα.
Συγκεκριμμένα, ο πρώτος παράγοντας είναι η δυνατότητα των προγραμμάτων χρονομέτρησης τα οποία διεθνώς δεν υποστηρίζουν περισσότερους από 25-28 χαρακτήρες στην "ομάδα" αφού έτσι και αλλιώς δεν υπάρχουν ούτε χρησιμοποιούνται τόσοι χαρακτήρες (π.χ. Dany Pedrosa -> Repsol Honda, Cal Crutchlow -> Monster Yamaha Tech3, Tony Cairoli -> Teka KTM)
Στην Ελλάδα το σύστημα των Infomega/ΛΑΜΣ φτάνει, μετά από πίεση μας, τους 40 χαρακτήρες (αλλά δεν τους τυπώνει όλους γιατί δεν χωρούν σε κατακόρυφη/portrait εκτύπωση) ενω η Ironteam μετά από πολύμηνη συζήτηση με τους προμηθευτές της "κατάφερε" να γυρίσει την εκτύπωση σε landscape (οριζόντια) για να χωρέσει 40 πραγματικούς εκτυπώσιμους χαρακτήρες αν και αντεχει και 45. Το σύστημα της ΑΜΟΤΟΕ χωράει 50 οι οποίοι έτσι και αλλιώς δεν εκτυπώνονται όλοι ..............

Ενα έγγραφο μπορεί να χωρέσει περίπου 100-110 χαρκατήρες σε στενή, μικρή γραμματοσειρά, πρόσθεσε, το α/α, τον 3ψηφιο αριθμό συμμετοχής, το ονοματεπώνυμο του αθλητή που μπορεί να είναι Αλέξανδρος Αλεξανδρόπουλος ή και μεγαλύτερο, το σωματείο (π.χ. Μοτολέσχη Καβάλας), την μοτοσυκλέτα (Kawasaki KXF 450) και τα κενά για  να καταλάβεις τι μένει...



Λόγω του συγκεκριμένου τρόπου λειτουργίας του συστήματος δηλώσεως συμμετοχής, θα πρέπει οι οδηγοί μας όταν συμμετέχουν σε αγώνες που ΔΕΝ διοργανώνει ο ΙΚΑΡΟΣ αλλά κάποια άλλη λέσχη της ΑΜΟΤΟΕ, θα πρέπει δυστυχός να ενημερώνουν μόνοι τους την γραμματεία για τους Σπόνσορες που έχουν έτσι ώστε να προβάλλονται σωστά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου